< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Ako zaista želite uspjeti u vlastitom biznisu

Objavljeno u petak, 17.08.2007. u 14:57.

Nikada nemojte klijentu reći NE. Barem ne u prvoj rečenici. Potrudite se, potrgajte se da napravite onako kako klijent želi. Ono što me najviše izluđivalo dok sam radio u jednoj velikoj firmi je to što su se klijenti stalno morali prilagođavati nama i našim internim procedurama umjesto da se mi prilagođavamo njima! Pa tko koga plaća? Btw. sada se tvrtka reklamira kako se prilagođavaju klijentima.

Baš sam nazvao netom (po)hvaljeni iz pretprošlog posta. Zatražio sam isplatu, ali "problem" je što oni gledaju svaku stranicu posebno, a ja imam ukupno sa obje stranice 500 kn (blog + portal). I što sada? Sada moram čekati dok jedna od njih ne prijeđe 500 kn da mi isplate tih 500 kn, a kada druga stranica pređe 500 kn onda će mi isplatiti za tu drugu. Zaključak: iako ja mogu biti vlasnik više različitih web stranica NE mogu zbrajati njihove zarade (!?!) jer je tako njima netko isprogramirao. Pa isprogramirajte da se to može zbrojiti. Stvarno sam trebao postati konzultant koji bi bio posrednik između programera i klijenta. Potrebna je samo mrvica zdravog razuma.

Jako je važno da svoje zaposlenike od samog početka izdrilate da je klijent taj koji daje plaću i neka se izvole potrgati za njega. Naravno ne na štetu kompanije, ali ne smiju odje.... klijenta rečenicom tipa: takva je naša procedura, to se ne može, tako je isprogramirano itd. itd. Klijent želi da riješite njegov problem i za to vam je spreman platiti. U čemu je u stvari problem? U ljudima koji ne razmišljaju nego kao roboti rade što im je netko rekao.

Još jedan primer. Nazvao sam jednu tvrtku i raspitivao se za jedan stan (nije za mene). Njihov odgovor je da MORAM kupiti i garažu. Hej, ja nemam auto što će mi garaža? Ne. Oni ne odustaju, oni prodaju stanove s garažom (koja je posebno upisana i ima svoj vlasnički list) jer je tako po zakonu. Čim je spomenula zakon odmah sam skočio na noge. U kojem to zakonu piše da MORAM kupiti stan s parkiralištem? Ono što piše je da svaki stan mora imati svoje parkirno mjesto odnosno da se ne može izgraditi 50 stanova i napraviti 20 parikrnih mjesta. To je bitno drugačije od ovoga: moraš kupiti garažu.

Na moje pitanje mogu li ja onda poslije prodati tu garažu: naravno da mogu. I onda moj stan neće imati parking i što onda? Mislim - idioti. Jasno mi je da oni žele zaraditi lovu i riješiti se svih garaža koje su morali po zakonu izgraditi, ali ne možete prisiljavati ljude da moraju kupiti garaže ili možda mogu? Odmah sam nazvao još jednu tvrtku (tek tolko) i pitao mogu li kupiti stan BEZ garaže. Mogu. E o tome ja pričam.

Kada vidim ovakve primjere mislim si koliko je malo potrebno da budete bolji od drugih i uspijete u poslu. U stvarnosti manje nego što mislim.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.