< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Cura od 17 godina stvorila multimilijunski internet biznis!!!!

Objavljeno u utorak, 04.09.2007. u 13:51.

Tko je Ashley Qualls? To je vlasnica domene Whateverlife.com. Cura radi predloške za myspace za druge cure. Pa što onda? Pa ništa osim što zarađuje cca 70.000$ mjesečno! Ima 7 mln posjetitelja i 60 mln učitavanja stranica mjesečno te je odbila prodaju svojih stranica za 1,5 mln $. Kaže stvorila sam to od nule i želim vidjeti dokle ću dogurati. Cura je mrak.

Prema Quantcast, Whateverlife.com je na broju 349 od 20 milliona siteova. Ispred Britannica.com, AmericanIdol.com, FDA .gov, i CBS.com, čak je i ispred Oprah.com koji je na 469. mjestu.

Kao i svaka velika priča o uspjehu i ova je počela slučajno, kao hobi. Počela se igrati s web dizajnom stranica kada je imala 9 godina, a site je pokrenula s 14 godina posudivši 8$ (osam dolara) od mame da registira domenu. Zgodna ideja je promatrati predloške kao odjeću. Žene stalno trebaju novu odjeću valjda zato i često mijenjaju izgled svojih stranica ovisno o raspoloženju.

Zanimljivo je da ona kao teenagerka ima veliku prednost jer točno zna što cure njezinih godina zanima i može se tome prilagoditi. No što kada odraste? Ashley ima odgovor i na to: možda će morati zapošljavati mlađe od sebe. (?)

Zabrinuti roditelji bi joj mogli pokušati prigovoriti to što je prekinula školovanje, ali Ashley ima plan i u slobodno vrijeme studira i dobit će diplomu prije svojih vršnjaka. Vau! Nije niti naš Darius bio puno stariji kada je pokrenuo blog i da je slučajno isti takav uspjeh kakav je postigao u Hrvatskoj ostvario u Americi danas bi bio puno bogatiji. Zato ponavljam ako želite pokrenuti internet biznis pokrenite ga na engleskom. Jest da je veća konkurencija, ali je i zarada veća. Ako ne znate engleski: SVE NOVCE potrošite da ga naučite! Hitno. I kineski isto :)

Ono što me je još iznenadilo je da po zakonima te države (Michigan) ona ne može slobodno raspolagati tako velikom imovinom dok ne navrši 18 godina. Dodjeljen joj je skrbnik koji se brine za imovinu firme. Zanimljivo.

Cijeli intervju o ovoj fantastičnoj curi, poduzetnici pročitajte ovdje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.