< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Jeste li čuli za Gemius? Poslali nam poklon za Božić...

Objavljeno u utorak, 07.12.2010. u 17:45.

Znate "ono" što prati posjećenost site-ova i skupo prodaje tu statistiku marketinškim agencijama (Gemius). Poslali su nam lijepo "božićno iznenađenje" za sve koji žele biti izlistani na njihovoj listi sada trebaju platiti minimum 100 EUR-a + PDV godišnje i to u sljedećih 30 dana.

Dakle priča je počela prije par godina kada nisu imali ništa i molili su portale da stave njihove brojače posjeta besplatno na svoje stranice. Zauzvrat su nudili besplatan uvid u vlastitu statistiku (baš kao i npr. Google Analytics). No fora je u tome što su oni imali i ankete te u su mogli vaše posjetitelje (one koji su točno odgovorili na anketu) razvrstavati po spolu, dobi i sl.

Onda su uzeli gomilu tih besplatnih podataka i skupo ih prodavali marketinškim agencijama koje su na temelju tih podataka odlučile na koje portale će usmjeriti lovu od oglašivača. Važno je znati da svi veliki oglašivači imaju svoje marketinške agencije preko kojih raspoređuju lovu za oglašavanje, nitko nije lud sam kontaktirati i pregovarati sa medijima (tv, radio, print, internet itd.). Dakle agencije su počele kupovati te podatke jer su im trebali a Valicon (tvrtka se tako zove, a alat se zove Gemius) je s jedne strane besplatno dobivao podatke, a s druge strane skupo prodavao. (baš kao i naša Financijska agencija - FINA kojoj morate dostaviti podatke, a onda ih oni prodaju pod nazivom BON1, BON PLUS i sl.)

I na početku je sve bilo divno i krasno. Onda su nakon svega nekoliko mjeseci (valjda kada je sjela prva lova od agencija) ukinuli portalima uvid u statistiku. Dakle vi ste im besplatno davali podatke samo zato da bi bili na njihovoj listi, nadajući se kako će neka agencija usmjeriti koju mrvicu budžeta i na vaš site. Jer ako niste na listi ne mogu vas stavitili (ili bar puno teže) u svoj media plan. Ok,. Izgubili ste statistiku, ali ste se barem nadali da bi tu i tamo mogli nešto zaraditi, a i besplatno je.

Međutim recesija je očigledno uznapredovala i Valicon se odlučio na zanimljiv korak. Ajmo naplaćivati i portalima da budu na listi!! Naime sada kada su svi više manje prihvatili njih kao standard i kada su svi "ovisni o listi" sada je pravi trenutak da počnemo uzimati lovu i od portala. Zaista odlična ideja.

Zamislite si ovo: uzimate lovu od jednih samo zato da ih stavite na listu i onda tu istu listu skupo prodajete ovim drugima!

Svi sretni i zadovoljni, a vi u sredini berete lovu i od jednih i od drugih. Zaisa impresivno i ako imate neku takvu ideju za biznis krenite odmah. Ukoliko ste dovoljno brzi više vas nitko neće moći stići. S te strane svaka čast ekipi.

Ono što mi se naravno ne sviđa je što bih sada trebao plaćati samo da budem izlistan. Njihovo službeno objašnjenje je da je to zato da mi omoguće pristup mojoj statistici (da, istoj onoj koju sam na početku imao besplatno) i da me nauče kako se ti podaci koriste pa ću onda lakše dovesti oglašivače kod sebe. Ma nemoj! Ha ha ha. Cilj im je navodno plemenit - razvoj weba. Moš si misliti. Da im je to zaista cilj onda bi nam besplatno to omogućili, a ne bi ucjenjivali da moramo plaćati kako bi samo bili izlistani. Naravno opcija gdje ne želite te njihove podatke i statistiku već samo ostati na listi ne postoji. Svi moraju plaćati. Očigledno nemaju svoj site i nikad nisu prodavali oglasni prostor pa ne kuže kako su oglašivači ti koji žele biti samo na prvih 10 i ostalo ih ne zanima. Ljudi u agencijama većinom kuže stvari i možda i stave manje portale u plan, ali ih klijent izbaci. To se nažlost neće promjeniti tako da počnu naplaćivati lovu od svih portala.

Kada bi mi garantirali da ću za tu lovu dobiti nekog oglašivač odmah bih pristao, ovako niš od toga.

Vrag mi nije dao mira naughty pa sam išao malo na FINU istražiti o Valicomu. Prva stvar koju sam otkrio da pod tim imenom više ne postoje iako na mailu koji sam dobio piše Valicom d.o.o. očigledno im je ostala stara špranca. Na sudskom registru pod tim imenom piše samo da je tvrtka promjenjena i vodi me do tvrtke Prizma Centar za poslovnu intelgienciju d.o.o.. Budući se u sudskom registru vidi da je bilo mijenjano ime 2007.g. zaključujem da to više nije ta tvrtka već se tako zvala prije 3 godine (zaista stara špranca). I fakat, na službenim stranicama Valicoma (http://www.valicon.net/hr) na dnu stranice se navode podaci o novoj tvrtci. Tvrtka se zove SVEVID d.o.o..

I tu nastaje praznina. Kao prvo nema podataka o vlasnicima. Vjerojatno ih je više, a marljivi službenici na sudskom registru još nisu odradili svoj posao. Sjećate se da su nedavno sve tvrtke s više osnivača (vlasnika) trebale pljunuti lovu da se to upiše? E još se nije upisalo (ili Valicom nije predao?) Anyway. Ono što me više zanimalo su financijski rezultati. No gle vraga, nema niti toga. Očigledno su fakat zaboravili na FINU predati podatke za javnu objavu do 31.3.2010. Možda njihov računovođa pročita ovaj post pa dostavi podatke (koje mora dostaviti) sljedeće godine jer mislim da je za ovu prekasno. mah

Kad smo već kod nameta i portala ne bi bilo loše spomenuti i ovo: Agencija za elektroničke medije "oporezuje" portale od 01.01.2011. Radi se o još jednom parafiskalnom nametu od 0,5% ukupnih prihoda. Katastrofa!
Mislim da više nećemo plaćati porez jer više ntiko neće raditi u državnoj upravi već će se svi zaposliti u "agencijama" kojima ćemo plaćati razno-razne naknade. I eto riješen problem glomaznog činovničkog aparata. Ipak smo mi eksperti za preljevanje iz šupljeg u prazno.

Gospodi iz Valicom (SVEVID-a) sve najbolje za predstojeće blagdane želim, lovu im nedam "iz principa" i želim im da umjesto od članarina počnu živjeti od jednog malog portala i neka s tim svojim demografskim podacima dođu velikom oglašivaču i objasne mu kako je baš njihova mala stranica super za njegovu ciljnu skupinu. zubo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.